ALIMENTACIÓ | 07/11/2024  Ruralcat

Nova campanya de promoció de la clementina de l’Acord del Codi de Bones Pràctiques al llarg de la Cadena Alimentària de Catalunya

L’objectiu d’aquestes campanyes és la d’informar al consumidor i posar en valor les qualitats d’aquests productes autòctons i de temporada, i promoure’n la seva millor percepció i el seu consum.

Cartells de promoció

Les clementines són dolces, sucoses i refrescants, riques en vitamines i minerals i amb propietats antioxidants i vitalitzants.

Les entitats signants de l’Acord del Codi de Bones Pràctiques Comercials al llarg de la Cadena Alimentària a Catalunya (CBPC), en col·laboració amb el Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació (DARPA), han iniciat una nova campanya per a la promoció de la clementina.

L’objectiu és seguir informant el consumidor per a posar en valor les qualitats d’aquests productes autòctons i de temporada, i promoure’n la seva millor percepció i el seu consum.

Per això, el cartell de la clementina informa de les propietats d’aquesta fruita: dolça, sucosa i refrescant, rica en vitamines i minerals i amb propietats antioxidants i vitalitzants.

Cal remarcar la importància d’aquestes actuacions de promoció per al sector agroalimentari català, amb un missatge de producte de qualitat, de temporada i de proximitat, acotant el temps, i incentivant-ne el consum, alhora que es fa pedagogia per al futur.

Al web del DARPA es pot trobar informació del CBPC i també dels diferents cartells de productes de temporada publicats pel CBPC.

 

Font: DARPA