Llet Nostra inicia la seva comercialització en l'hostaleria i la seva distribució per internet
La marca Llet Nostra, que agrupa els productes de llet líquida de la cooperativa Lleters de Catalunya, SCCL, ha iniciat la seva comercialització en el sector de l'hostaleria. L¿empresa ha tancat acords amb el grup Serhs, Begudes i Màrqueting i Antonio Rabert, tots del sector de l'hostaleria amb una forta implantació en diferents àrees de Catalunya.
A més, aquesta marca de llet ha signat un nou acord amb Caprabo per a estendre els seus productes fins els 240 punts de venda dels 280 totals que té aquesta cadena a Catalunya i incloure-la en la seva distribució per internet. Actualment Llet Nostra es pot adquirir en El Corte Inglés, Hipercor, Caprabo, Mercadona, BonPreu-Esclat, Supermercats Llobet, Eroski, Consum-Charter, diverses cooperatives catalanes i petits comerços. Llet Nostra va néixer de l¿acord entre Lleters de Catalunya SCCL, cooperativa que concentra el 25% de la producció de llet a Catalunya, i Iparlat S.A., empresa líder en la industrialització i comercialització de llet i productes làctics. Fruït d¿aquest acord van crear la societat Llet de Catalunya, S.L., participada per Lleters de Catalunya SCCL com a soci productor, amb el 62,5% del capital social, i per Iparlat S.A. com a soci estratègic i tecnològic, amb el 37,5 % del capital social. Actualment, formen part de Lleters de Catalunya SCCL set cooperatives, que representen el 30% de les explotacions lleteres catalanes. En concret, aplega 471 explotacions lleteres que produeixen 147.949 tones de llet.