FORMACIÓ | 21/07/2015  UAB/RuralCat

Segona Edició de la Diplomatura de Postgrau en Dinamització Local Agroecològica

Després de l'èxit de participació i valoració de la primera edició (2015), s'ha obert el període de pre-inscripció a la Diplomatura de Postgrau en Dinamització Local Agroecològica, de la UAB. El curs introdueix nous continguts i reforça l'estratègia docent basada en el treball en projectes aplicats a territoris i processos concrets.

Aquest mes de juliol s’ha obert el període de pre-inscripció a la Segona Edició de la Diplomatura de Postgrau en Dinamització Local Agroecològica, que organitzen l'Aliança per la Sobirania Alimentària de Catalunya (ASAC), l'Institut de Govern i Polítiques Públiques (IGOP) i l'Institut de Ciència i Tecnologia Ambiental (ICTA) de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

El postgrau mantindrà el format semi-presencial i es realitzarà entre els mesos de gener i juny del 2016. Per a aquesta segona edició s’han introduït nous continguts i reforçat l'estratègia docent basada en el treball en projectes aplicats a territoris i processos concrets; i en la construcció col·lectiva de coneixement i eines per la Dinamització Local Agroecològica (DLAe).

Amb l'objectiu de capacitar l'alumnat en el disseny i la implementació de nous projectes de DLAe, aquesta diplomatura de postgrau combina, des d'un enfocament transdisciplinar que articula les ciències socials i naturals, la docència a distància i per mitjà de sessions presencials (que tindran lloc durant tres caps de setmana presencials, el primer al gener, el segon al març i el tercer al juny) al voltant d'aspectes teòrics i metodològics, així com la visita a experiències pràctiques de DLAe de referència.

Es tracta d'una formació d'àmbit estatal que compta amb professorat i alumnat tant de Catalunya com de la resta de l'Estat Espanyol; conseqüentment, l'idioma vehicular del postgrau serà el castellà.

Per realitzar la pre-inscripció cal escriure un correu-e a posgrado.dlae.uab@gmail.com explicant quin és el vostre perfil i per què us interessa aquesta proposta formativa.