S’inicia una nova campanya de l'Acord del CBPC per a la promoció de pomes i peres
L’objectiu és posar en valor les qualitats d’aquests productes autòctons i de temporada, així com promoure el seu consum i millorar-ne la percepció.
Les entitats signants de l’Acord del Codi de Bones Pràctiques Comercials al llarg de la Cadena Alimentària a Catalunya (CBPC) han iniciat una nova campanya per a la promoció de pomes i peres. La finalitat és informar al consumidor i posar en valor les qualitats d’aquests productes autòctons i de temporada, així com promoure el seu consum i millorar-ne la percepció.
Per aquesta raó, la campanya es basa en un cartell que informa sobre les propietats de les pomes i les peres: riques en vitamines i minerals, que els donen propietats antioxidants i vitalitzants. Són fruites amb una gran aportació de fibra que ajuden al bon funcionament de l’aparell digestiu.
El cartell de pomes i peres informa de les propietats d’aquestes fruites.
Sobre l’Acord del CBPC
L’Acord del Codi de Bones Pràctiques Comercials al llarg de la Cadena Alimentària a Catalunya (CBPC) va néixer el 29 de juliol de 2011. Es tracta d’una iniciativa, promoguda i coordinada pel DACC, on participen tots els agents de la cadena alimentària i l’adhesió és voluntària: producció, indústria i distribució agroalimentària.
Entre els seus objectius hi ha el de la millora de les relacions entre els diferents tipus d’operadors, al llarg de tota la cadena de valor. També vol millorar la informació que reben els consumidors, la traçabilitat i valorar els productes agroalimentaris de qualitat, d’una major seguretat alimentària, més sostenibles i més respectuosos amb el medi ambient i el benestar animal.