Nova campanya de l'Acord del CBPC per a la promoció de la cirera i de la patata nova
L’objectiu d’aquestes campanyes és informar al consumidor i valorar les qualitats d’aquests productes autòctons i de temporada, així com promoure la seva millor percepció i el seu consum.
Les entitats signants de l’Acord del Codi de Bones Pràctiques Comercials al llarg de la Cadena Alimentària de Catalunya han iniciat una nova campanya per a la promoció de la cirera i de la patata nova.
Les entitats signants de l’Acord del Codi de Bones Pràctiques Comercials al llarg de la Cadena Alimentària a Catalunya (CBPC) han iniciat una nova campanya per a la promoció de la cirera i de la patata nova. L’objectiu d’aquesta campanya és informar el consumidor i valorar les qualitats d’aquests productes autòctons i de temporada, i promoure la seva millor percepció i el seu consum.
Per això, els dos cartells informen de les propietats d’aquests productes. Pel que fa a les cireres, es destaca que són fàcils de menjar i ideals per a petits i grans. També es recalca que la fruita és rica en vitamines i minerals que li aporten unes propietats antioxidants i vitalitzants. Pel que fa a les patates noves, es destaca que són acabades de collir, molt nutritives i de textura suau.
L’Acord del CBPC va néixer el 29 de juliol de 2011. Es tracta d’una iniciativa de la qual el Departament n’és el precursor i en coordina les reunions. És d’adhesió voluntària i hi participen tots els agents de la cadena alimentària: producció, indústria i distribució agroalimentària. Entre els seus objectius hi ha el de la millora de les relacions entre els diferents tipus d’operadors, al llarg de tota la cadena de valor. També vol millorar la informació que reben els consumidors, la traçabilitat, i valorar els productes agroalimentaris de qualitat, d’una major seguretat alimentària, més sostenibles i més respectuosos amb el medi ambient i el benestar animal.
Font: DACC