ALIMENTACIÓ | 29/11/2022  Ruralcat

Nova campanya de promoció de les clementines de l’Acord del Codi de Bones Pràctiques al llarg de la Cadena Alimentària de Catalunya

L’objectiu d’aquestes campanyes és informar al consumidor i posar en valor les qualitats d’aquests productes autòctons i de temporada, i promoure’n la seva millor percepció i el seu consum.

Les fruites són riques en vitamines i minerals, que els donen propietats antioxidants i vitalitzants.

Les entitats signants de l’Acord del Codi de Bones Pràctiques Comercials al llarg de la Cadena Alimentària a Catalunya (CBPC), han iniciat una nova campanya per a la promoció de la clementina.

L’objectiu d’aquestes campanyes és la d’informar al consumidor i posar en valor les qualitats d’aquests productes autòctons i de temporada, i promoure’n la seva millor percepció i el seu consum.

Per això, el cartell informa de les propietats d’aquest producte. Les clementines són fruites dolces, sucoses i refrescants. Són regals de l’hivern. Les fruites són riques en vitamines i minerals, que els donen propietats antioxidants i vitalitzants.

 

 

L’Acord del CBPC va néixer el 29 de juliol de 2011. Es tracta d’una iniciativa de la qual el Departament D’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural n’és el precursor i en coordina les reunions. És d’adhesió voluntària i hi participen tots els agents de la cadena alimentària: producció, indústria, i distribució agroalimentària. Entre els seus objectius hi ha el de la millora de les relacions entre els diferents tipus d’operadors, al llarg de tota la cadena de valor. També vol millorar la informació que reben els consumidors, la traçabilitat, i valorar els productes agroalimentaris de qualitat, d’una major seguretat alimentària, més sostenibles i més respectuosos amb el medi ambient i el benestar animal.

Al web del DACC es pot trobar informació del CBPC, i també dels diferents cartells de productes de temporada publicats pel CBPC.

 

Font: DACC

Informació relacionada