Salta al contingut principal
Ruralcat
  • Segueix-nos a:
  • Segueix-nos a Instagram
  • Segueix-nos a Twitter
  • Segueix-nos a Facebook
  • Segueix-nos a Youtube
  • Envia'ns la teva consulta
  • Spotify
Ruralcat
  • Inici
    • Inici
    • Xarxa-i.CAT
    • Oficina de fertilització
    • El Planter. Joves al camp
    • Sanitat Vegetal
    • Oficina del Regant
    • Oficina de l'Oli
    • Campus Empresarial
    • Suport a la Indústria Agroalimentària
    • Agricultura de Precisió
    • Oficina del mar
    • Taules Sectorials
    • Oficina Assessorament
    • Bioeconomia
    • Horta
    • Extensius.cat
    • Mecanització Agrària
    • Oficina Vigilància Tecnològica
  • Informació
    • Informació
    • Notícies
    • Agenda
    • Butlletí RuralCat
    • Butlletí Reg
    • Projectes Europeus
    • Dossiers tècnics
    • Articles tècnics
    • Fitxes Tècniques
    • Entrevistes
    • Reportatges
    • Infografies
    • Premis
    • Vídeos
    • Observatori agroalimentari, rural i ambiental
    • Reculls
  • Formació i Transferència
  • Eines i Serveis
    • Eines i Serveis
    • Eines
    • Serveis
  • Qui som?
    • Qui som?
    • Benvinguda/welcome
    • Preguntes freqüents
    • Usuaris registrats
    • Contacte
  • Subscripcions
  • Accedeix

Ruta de navegació

  1. Informació
  2. Notícies

titol cercador noticies

Cercador de notícies

Barra de cerca

Ruralcat Actualitat Page Title

Notícies

Publicador de continguts

Existeixen iniciatives per a impulsar l’ús de fertilitzants, com l’Estratègia catalana del digestat, que té l’objectiu de valoritzar i promoure l’ús dels digestats com a fertilitzant.
El Dia Mundial dels Fertilitzants posa en valor la fertilització eficient i l’aprofitament dels nutrients
13/10/2026
La jornada se celebra periòdicament de manera rotatòria en un dels diferents laboratoris implicats.
Els Laboratoris de la Generalitat acreditats segons la norma ISO/IEC 17025 celebren la seva 10a trobada
13/10/2026
La presència del DARPA a Alimentaria FoodTech ha permès, així, combinar el suport directe a les empreses emergents amb la participació en espais de debat i transferència, reforçant la connexió entre les polítiques públiques d’innovació i les necessitats reals de la indústria.
Agricultura reforça el suport a la innovació agroalimentària a Alimentaria FoodTech 2026
09/10/2026
Actualment, la plataforma de l’Observatori, finançada amb fons europeus (FEDER), reuneix milions de dades, agregades en 1.325 indicadors i 810 variables, distribuïdes en 45 visions analítiques, 7 àmbits temàtics i 16 sectors productius.
L'Observatori agroalimentari, rural i ambiental posa en valor les dades com a eina de coneixement i de presa de decisions
09/10/2026
En el marc de la fira  s’ha presentat ADORE™,un nou programa global de pomes premium que integra varietats desenvolupades per adaptar la producció fructícola a un context de canvi climàtic i d’augment de les temperatures.
Catalunya participa a Fruit Attraction amb 93 empreses del sector hortofructícola
08/10/2026
Les 15 Escoles agràries de Catalunya, distribuïdes arreu del territori, ofereixen una formació especialitzada en els àmbits agrari, alimentari i forestal, adaptada a les necessitats del sector i a les oportunitats professionals de cada territori.
Les Escoles Agràries de Catalunya inicien el curs 2026-2027 amb un rècord de matriculacions als cicles formatius
07/10/2026
Agricultura atorga ajuts perquè els ramats puguin mantenir les zones on s’han dut a terme treballs de prevenció d’incendis mitjançat el pasturatge del bestiar
La ramaderia extensiva es planteja com a eina clau per a la prevenció d'incendis i la gestió dels boscos
07/10/2026
La plataforma Smart Green Water integra eines digitals, com els bessons digitals, per simular estratègies de reg i donar suport a la presa de decisions per a una gestió més eficient de l’aigua.
El projecte Smart Green Water avança en la digitalització del regadiu amb una estratègia transnacional i un pla d’acció a Catalunya
06/10/2026

S'estan mostrant 1 - 8 de 970 resultats.

  • 1
  • 2
  • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
  • 122
Avís legal | Accessibilitat | Col.laboradors i portals associats | RSS | Copyright 2002-2026
Generalitat de Catalunya FEADER