Nova campanya per a la promoció de pomes i peres per informar al consumidor i posar en valor les qualitats d’aquests productes
Les entitats signants de l’Acord del Codi de Bones Pràctiques Comercials al llarg de la Cadena Alimentària a Catalunya (CBPC) han iniciat la nova campanya

L’objectiu és informar de les propietats d’aquestes fruites.
Les entitats signants de l’Acord del Codi de Bones Pràctiques Comercials al llarg de la Cadena Alimentària a Catalunya (CBPC), han iniciat una nova campanya per a la promoció de pomes i peres.
En aquest sentit, l’objectiu d’aquestes campanyes és la d’informar al consumidor i posar en valor les qualitats d’aquests productes autòctons i de temporada, i promoure’n la seva millor percepció i el seu consum. Per això, el cartell de pomes i peres informa de les propietats d’aquestes fruites: riques en vitamines i minerals, que els donen propietats antioxidants i vitalitzants. A més, són fruites amb una gran aportació de fibra que ajuden al bon funcionament de l’aparell digestiu.
L’Acord del CBPC va néixer el 29 de juliol de 2011. Es tracta d’una iniciativa de la qual el Departament n’és el precursor i en coordina les reunions. És d’adhesió voluntària i hi participen tots els agents de la cadena alimentària: producció, indústria, i distribució agroalimentària. Entre els seus objectius hi ha el de la millora de les relacions entre els diferents tipus d’operadors, al llarg de tota la cadena de valor. També vol millorar la informació que reben els consumidors, la traçabilitat, i valorar els productes agroalimentaris de qualitat, d’una major seguretat alimentària, més sostenibles i més respectuosos amb el medi ambient i el benestar animal.
Font: DARPA