Publicador de continguts

PREMIS | 28/01/2025  Ruralcat

Obertes les inscripcions pel iFest Challenge Competition

Els joves que es vulguin apuntar a la competició de reptes tindran temps de fer-ho fins el 3 de març

 

Les inscripcions per la vuitena edició del festival iFest Challenge Competition, la competició de reptes de Catalunya adreçada a joves, ja estan obertes. El termini finalitzarà el 3 de març a les 15.00h.

Es tracta d’una iniciativa del Govern de la Generalitat de Catalunya impulsada a través dels Departaments d’Empresa i Treball; Educació i Formació Professional; Recerca i Universitats; Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació; i Cultura, els desafiaments provenen de la ciència, la tecnologia i la disrupció i estan vinculats als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). En aquest sentit, es tracta d’un programa d’emprenedoria i innovació que ofereix acompanyament als joves del país amb l’objectiu de promoure el talent i fomentar la creació de solucions per als reptes de la societat.

Així doncs, aquesta competició es divideix en dues categories segons edat:

Júnior: des de 3r d’ESO i fins als 17 anys (adreçada a qualsevol estudiant d’ESO, Batxillerat i Formació Professional sense la majoria d’edat)
Sènior: +18 i fins als 30 anys (adreçada a qualsevol emprenedor i/o estudiant d’estudis universitaris, Batxillerat, Formació Professional...)

 

Què necessiteu per apuntar-vos?

1. Escolliu el repte que més us agradi. Si sou Categoria Sènior, també podeu presentar-vos al “repte lliure” amb un repte propi
2. Formeu un equip de 2 o 3 membres i introduïu les vostres dades
3. Si sou de la Categoria Júnior, el vostre shaker (docent) haurà de fer la inscripció per vosaltres*. Si sou de la Categoria Sènior, la podeu fer o vosaltres o el vostre shaker
4. Al formulari d’inscripció, enllaceu amb un link el vostre vídeo de presentació del projecte (màxim 3 minuts) en el qual s’expliqui en què consisteix el projecte i com es dona solució al repte. A més, haureu d’emplenar uns camps amb la descripció del projecte (descripció breu, solució proposada, impacte esperat, viabilitat tècnica, públic objectiu)
 

Així doncs, l’objectiu de l’iFest és trobar les millors solucions als reptes proposats per empreses i organitzacions i per diferents departaments de la Generalitat de Catalunya.

 

Font: DARPA