Neix una plataforma per vendre vins catalans als EUA
Una desena de cellers de Catalunya han engegat recentment, amb la participació d'ACC1Ó, una iniciativa per donar a conèixer i comercialitzar els seus vins als Estats Units. L'objectiu del projecte és comercialitzar vins de cellers catalans amb denominació d'origen a través d'un web en anglès (http://www.catalanwinesusa.com) i poder realitzar presentacions i participar a fires importants dels EUA (Washington, Miami i Chicago).
Detall del web Catalan Wine USA.
La propera cita dels cellers serà al Miami International Wine Fair, després de la de Washington, que es durà a terme els dies 15 i 16 d'octubre, on la plataforma disposarà d'un estand que els permetrà compartir una experiència cultural i donar a conèixer els seus vins. Posteriorment, organitzaran una degustació de vins a Illinois, concretament al Mercat Restaurant a Chicago el 20 d'octubre. Els cellers dedicaran dos dies més del seu viatge per reunir-se amb representants de les diferents empreses interessades en comercialitzar els seus productes als Estats Units.
Els cellers membres de la plataforma són: Bodegas Bellod (DO Conca de Barberà), Canals i Munné (DO Cava i Penedès), DG viticultors, El Xamfrà (DO Cava i Penedès), Falset-Marçà (DO Catalunya i Monstant), Finca Viladellops (DO Cava), Mas Rodó (DO Penedès), Mascaró (DO Cava i Penedès), Mayol Viticultors (DO Monstant i Priorat) i Vins Padró (DO Catalunya).
Informació relacionada
- ECOLÒGICS I AMB DENOMINACIÓ D'ORIGEN Creen una botiga en línia dedicada als vins i caves catalans
- Catalan Wine USA