COMERÇ INTERNACIONAL | 16/03/2011  RuralCat/FECIC

Onze empreses càrnies ucraïneses busquen proveïdors a Catalunya

La Federació Catalana d'Indústries de la Carn (FECIC) rebrà onze empreses càrnies procedents d'Ucraïna interessades en trobar proveïdors catalans del mateix sector. Aquesta nova acció internacional s'emmarca dins el Pla sectorial de comerç exterior que la FECIC durà a terme el 2011, i que té com a objectiu impulsar les empreses càrnies catalanes que són membres de l'associació.

[Font: http://www.sxc.hu/] 	pernil_cont_16_03_11.jpg

 

Per garantir la qualitat de les visites i la negociació amb els representants ucraïnesos, així com per seleccionar tots els contactes segons el perfil requerit per les empreses catalanes participants, el departament internacional de FECIC ha realitzat prèviament un seguit d'entrevistes personals amb cadascuna de les empreses compradores.
 

Durant quatre dies, els compradors de carn ucraïnesos visitaran les empreses catalanes de productes carnis de porcí, fresc i elaborat que participen en aquesta missió comercial inversa, que són: Boades 1880, Ham Cuit, Costa Brava, Font-Cana, Friselva, Innoducky, J. Pont, Mafriges, Montronill, Patel i Toni Josep.

Les delegacions ucraïnesa i catalana tancaran aquesta acció comercial amb un sopar de cortesia, en el que cuinera ucraïnesa elaborarà plats típics de la gastronomia del seu país amb productes carnis típics de Catalunya, com són la sopa Solianka o els bombons de pruna. A aquest sopar assistiran els representants internacionals de les onze empreses catalanes participants, els directors d'importació de la delegació ucraïnesa i representants de la FECIC.