Catalunya participa al Pla Índia per a promocionar els seus vins i aliments
El Pla Índia 2010-2012, que s'ha presentat en el marc d'Alimentària 2010, és un ambiciós projecte de promoció d'aliments i vins d'Espanya on participen l'Institut Espanyol de Comerç Exterior (ICEX), el Ministeri de Medi Ambient i Medi Rural i Marí (MARM), la Federació Espanyola d'Indústries de l'Alimentació i Begudes (FIAB) i 11 comunitats autònomes, entre les quals es troba Catalunya.
El conseller Llena durant la presentació. Font: Gencat.
L'objectiu d'aquest pla és aconseguir que 100 empreses espanyoles exportin els seus productes a l'Índia durant els propers tres anys i es dupliqui així el volum d'exportacions actual. D’altra banda, es pretén augmentar el coneixement de l’oferta agroalimentària espanyola, fomentar el consum dels productes i potenciar les relacions comercials entre les indústries dels dos països.
Informació relacionada
- XVIII FIRA ALIMENTÀRIA Alimentària 2010 escalfa motors per esdevenir un autèntic centre de negocis per al sector
- XVIII FIRA ALIMENTÀRIA Espinosa recolza la candidatura de la dieta mediterrània com a Patrimoni de la UNESCO
- XVIII FIRA ALIMENTÀRIA La innovació és una de les grans apostes d'Alimentària 2010
- XVIII FIRA ALIMENTÀRIA La gastronomia catalana serà el centre d'atenció a Harvard
- XVIII FIRA ALIMENTÀRIA Elena Espinosa lliura els premis als "Millors Formatges 2009"
- XVIII FIRA ALIMENTÀRIA Es presenta el logotip "Lletra Q" per a l'etiquetatge voluntari de la llet i els productes lactis
- Fira Alimentària 2010
- Generalitat de Catalunya