FRUITA | 26/08/2013  RuralCat/Edenia

Edenia, DOP Pera de Lleida, preveu duplicar les vendes

La marca Edenia, DOP Pera de Lleida, preveu duplicar les vendes al llarg d'aquesta campanya i arribar als dos milions de quilos de producte venut sota l'ensenya

Logotip de la DOP Pera de LLeida

Logotip de la DOP Pera de LLeida

 Durant el mes d’agost s’ha iniciat la campanya 2013-2014 de la marca Edenia, DOP Pera de Lleida. Durant la seva presentació, Ramon Sarroca, president de la DOP Pera de Lleida, ha anunciat les bones perspectives de la marca pel que fa a la venda. 

Josep Lluís Trilla, nou conseller delegat de TQF, empresa comercialitzadora de la marca, també s'ha mostrat optimista. “Hi ha dos motius importants per pensar que aquest any serà una bona campanya. Primer, hem recuperat en part el nostre potencial productiu després d'una campanya passada molt curta que va deixar al mercat sense producte al maig. Segon, tenim una marca que comença a ser reconeguda i que permet al consumidor repetir una experiència de compra satisfactòria", ha declarat Sarroca, per destacar després la bona qualitat del producte d'aquesta campanya amb una Conference que aquest any té molt russeting.

La promoció de la campanya girarà, un any més, al voltant del concepte de l’Edèn amb Adam i Eva com a ambaixadors de la marca i es potenciaran les degustacions en punt de venda, els sortejos i la presència a fires.
 
Una altra de les novetats de la campanya és la incorporació de Josep Lluís Trilla com a conseller delegat de TQF, substituint a Manel Simon. Segons Simon "la tasca inicial de guia exercida per Afrucat ha donat pas a l'assumpció d'aquestes responsabilitats per part de les empreses implicades directament en el projecte".