Edenia, DOP Pera de Lleida, preveu duplicar les vendes
La marca Edenia, DOP Pera de Lleida, preveu duplicar les vendes al llarg d'aquesta campanya i arribar als dos milions de quilos de producte venut sota l'ensenya
Logotip de la DOP Pera de LLeida
Durant el mes d’agost s’ha iniciat la campanya 2013-2014 de la marca Edenia, DOP Pera de Lleida. Durant la seva presentació, Ramon Sarroca, president de la DOP Pera de Lleida, ha anunciat les bones perspectives de la marca pel que fa a la venda.
Josep Lluís Trilla, nou conseller delegat de TQF, empresa comercialitzadora de la marca, també s'ha mostrat optimista. “Hi ha dos motius importants per pensar que aquest any serà una bona campanya. Primer, hem recuperat en part el nostre potencial productiu després d'una campanya passada molt curta que va deixar al mercat sense producte al maig. Segon, tenim una marca que comença a ser reconeguda i que permet al consumidor repetir una experiència de compra satisfactòria", ha declarat Sarroca, per destacar després la bona qualitat del producte d'aquesta campanya amb una Conference que aquest any té molt russeting.