Els usuaris consideren RuralCat un web amb bons serveis i continguts
Segons les dades de l'enquesta que RuralCat ha realitzat entre els seus usuaris, aquests creuen que el portal té una bona oferta de continguts, formació i serveis. A més, consideren que la velocitat de connexió és bona, i que és un web de fàcil ús i bon disseny gràfic.
Un 87,21% dels enquestats han valorat com a bons o excel·lents els continguts de RuralCat, un 61,04 % fan la mateixa valoració de la formació que ofereix el portal, i un 77,18% veuen com a bons o excel·lents els serveis del web. En la mateixa línia es mantenen els resultats sobre velocitat de connexió, facilitat d'ús del portal i disseny gràfic. Més d'un 80% dels enquestats donen una valoració de bona o excel·lent a aquests tres aspectes. El passat 14 de febrer, els usuaris de RuralCat, prop de 4.000 persones, van rebre al seu correu electrònic una enquesta de sis preguntes sobre diversos aspectes del web. Amb aquesta iniciativa es pretenia conèixer l'opinió dels usuaris sobre el portal i detectar punts a millorar per tal d'oferir un web el més adequat possible a les necessitats dels nostres usuaris. A més a més, fins el 18 de març, darrer dia del termini per respondre l'enquesta, la pàgina inicial de la intranet de RuralCat també donava la possibilitat de respondre el qüestionari. En total, 688 usuaris han respost l'enquesta, un 18% de les persones que la van rebre. Cal destacar que del total de respostes, un 43,16% provenien d'agricultors, un 17,87% d'enginyer agrònoms i enginyers tècnics agrícoles, i un 7,12% de persones dedicades a la ramaderia. Aquest fet és remarcable donat que a aquestes professions pertanyen la majoria d'usuaris de RuralCat.