INDÚSTRIA AGROALIMENTÀRIA | 28/04/2020  Ruralcat

El web #AlimentsDeProp reuneix les diferents iniciatives catalanes de venda d'aliments i begudes de proximitat

El nou cercador d’#AlimentsDeProp, disponible al web de PRODECA, aglutina iniciatives i plataformes de productors catalans de proximitat per a facilitar-ne la comercialització i oferir al consumidor informació centralitzada.

La iniciativa recull i aglutina les diverses propostes comercials públiques-privades de productors locals catalans

La iniciativa recull i aglutina les diverses propostes comercials públiques-privades de productors locals catalans

El Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació (DARP), a través de l’empresa pública Promotora dels Aliments Catalans (PRODECA), ha posat en marxa un web per a reunir totes les iniciatives individuals i col·lectives que posen en contacte productors i consumidors amb la finalitat de facilitar la comercialització de productes de proximitat en aquest context d’excepcionalitat. El nou cercador d’#AlimentsDeProp posa a disposició de la ciutadania i de les empreses un llistat d’iniciatives del sector agroalimentari identificades per àmbit territorial i per categoria de producte per a augmentar-ne la visibilitat.

La iniciativa recull i aglutina les diverses propostes comercials públiques-privades de productors locals catalans, i les ordena sota una mateixa plataforma facilitant el seu contacte per part dels consumidors. De moment, disposa de més d’un centenar de propostes i iniciatives individuals, amb establiments, cellers o cooperatives, així com d’iniciatives col·lectives, entre les quals es pot trobar Pagesia a casa, Slow Food, o Productors catalans. El web compta amb un formulari per a què els productors locals catalans es puguin donar d’alta i compartir la seva oferta d’aliments i begudes de proximitat.

El projecte és la continuació de la iniciativa #AlimentsDeProp, que PRODECA va endegar a Twitter a l’inici de la crisi sanitària, en què a través d’aquest hashtag permetia publicitar l’oferta de productors locals i la demanda dels consumidors, generant prop de 60.000 impressions i 1.500 interaccions.

Font: DARP

Informació relacionada

El més llegit

Publicada la fitxa tècnica “Desherbatge mecànic dels cereals d’hivern amb la grada de pues flexibles”

L’Oficina de l’Agricultura de Precisió es renova amb un disseny més visual i nous continguts

Les dones representen el 40% de l’ocupació al sector agroalimentari català