Catalonia Qualitat posa en marxa una campanya de promoció de la fruita dolça
Catalonia Qualitat, amb el suport del Ministeri d¿Agricultura i de la Unió Europea, posa en marxa del 17 de juliol al 10 d¿agost la campanya de promoció de a fruita dolça "A la platja, fruita fresca". Una iniciativa amb què l'Associació Catalana d'Organitzacions de Productors de Fruita vol difondre de manera festiva les virtuts de la fruita a l'estiu.
Aquesta campanya aprofita el període d¿estiu, quan la fruita gaudeix de les millors qualitats organolèptiques (sabor, color, aroma), per connectar amb els nuclis familiars (parelles amb fills petits, adolescents i joves)en els seus llocs de vacances. "A la platja, fruita fresca" es desenvoluparà del 17 de juliol al 10 d¿agost en les principals ciutats turístiques de la costa catalana, des de Roses (Girona) fi ns a Hospitalet de l¿Infant (Tarragona), tot incloent la capital de Barcelona i de Tarragona. L¿import total de la campanya supera els 106.000 ¿. Catalonia Qualitat perllonga d¿aquesta manera la campanya de promoció de la fruita "Generació Natural" que du a terme al llarg del que du a terme al llarg del curs escolar en diferents centres educatius de l¿Estat. Les accions de la campanya 24 actuacions del grup d¿animació Plou i fa sol a municipis de la a municipis de la Costa Brava, costa barcelonesa i Costa Daurada. En questes actuacions, que es realitzaran a partir de les 19 hores, quatre ersonatges singulars (Jhonny Calavera, que el Rock&Roll desespera; David Cardenal, el messies de la buleria; King Freaky i Bueno Ramires) atrauran l¿atenció del públic i promouran la seva participació en l¿espectacle. El guió de l¿espectacle preveu difondre de manera festiva i col·loquial les virtuts de consumir fruita fresca a l¿estiu i, sobretot, en les platges durant els períodes d¿exposició al sol. El grup distribuirà gratuïtament al llarg de la campanya 10.000 neveres portàtils i 10.000 peces de fruita fresca de productors catalans. Publicitat aèria: una avioneta sobrevolarà la costa catalana portant una pancarta amb el logo "A la platja, fruita fresca". Els vols publicitaris superaran les 60 hores en total. Publicitat en premsa i ràdio. Generació natural Aquesta iniciativa és una continuació de la campanya de promoció de la fruita "Generació Natural", que ha guanyat dos premis en diferents categories en la darrera edició dels Premis de l¿Associació Espanyola d¿Agències de Màrqueting Promocional (AEMP) 2003 que es va portar a terme al Cercle de Belles Arts de Madrid el passat dia 24 de març de 2004. "Generació Natural" va ser guardonada amb or en la categoria de millor campanya multidisciplinar i bronze en la categoria de campanya més efectiva a llarg termini.