AGENDA | 15/11/2021  Ruralcat

Lleida acollirà els dies 25 i 26 de novembre el Fòrum #DATAGRi2021

L'esdeveniment de referència del sud d'Europa per a l'impuls de la transformació digital en el sector agroalimentari aterra a la capital lleidatana amb un destacat suport institucional.

Fòrum Datagri

DATAGRI 2020 va tancar la seva edició virtual amb una audiència global de més de cinc milions de persones

Lleida acollirà durant els dies 25 i 26 de novembre de 2021 la IV edició del Fòrum DATAGRI, l'esdeveniment de referència del sud d'Europa per a l'impuls de la transformació digital en el sectors agrícola i ramader i els casos d’èxit que estan accelerant aquest procés en tota la cadena de valor. 

#DATAGRI2021 està organitzat per la Coordinadora d’Organitzacions d’Agricultors i Ramaders (COAG), Cooperatives Agroalimentàries d’Espanya, la companyia tecnològica HISPATEC i la ETSIAM de la Universitat de Còrdova que compta amb el recolzament del Comitè Local format per la Conselleria d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural de la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Lleida i l’Ajuntament de Lleida, la Universitat de Lleida, IRTA, EURECAT, la Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya i JARC-COAG.

El DATAGRI 2021 es durà a terme en dos dies. El dijous 25 de novembre tindrà lloc el ‘Forum Day’ al Palau de Congressos de la Llotja a Lleida amb ponències i taules rodones sobre transformació digital.  El divendres 26 de novembre es celebrarà el ‘Farming Day’ amb la presentació de casos d’èxit i demostracions de camp al campus de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Agrària de la Universitat de Lleida i a la Finca Experimental de Mollerussa de l’IRTA. En aquesta última jornada demostrativa de camp els visitants podran descobrir les solucions més innovadores relacionades amb la intel·ligència artificial, big-data, IOT "internet de les coses", sensorització, connexions via satèl·lit, etc ..., aplicades a la presa de decisions en el sector agroalimentari. 

DATAGRI 2020 va tancar la seva edició virtual amb una audiència global de més de cinc milions de persones, amb un abast de 1,2 milions en xarxes socials, 3,5 milions d'impactes a través dels mitjans de comunicació especialitzats, 80 ponents, 1.785 inscrits de 20 països i més de 10.000 visualitzacions acumulades al canal oficial de Youtube.

Font: Data Agri

Informació relacionada