AGROALIMENTACIÓ | 07/10/2003  Ruralcat

El DARP promociona els productes catalans als supermercats Caprabo

A partir del 9 d¿octubre i fins al 23 del mateix mes, els supermercats Caprabo destacaran els productes catalans en els seus lineals, dins la campanya Productes de Casa Nostra, engegada fa dos anys amb la col·laboració de l¿empresa Promotora d¿Exportacions Catalanes SA (PRODECA), adscrita al Departament d¿Agricultura, Ramaderia i Pesca (DARP).

Aquesta campanya promocional, que es portarà a terme a més de 50 establiments Caprabo a Catalunya, inclou productes frescos ¿ fruita, hortalisses, peix, carns i aus ¿ i més de 125 referències d¿embotits, lactis, patés, olis, vinagres, arròs, avellanes, conserves vegetals, galetes, mel, cafès, melmelades, xocolates, aperitius, espècies, olives, salses, anxoves, vins, caves, licors, aigües i altres begudes. Entre els establiments on es portarà a terme la promoció, hi haurà els centres comercials Barnasud, Illa Diagonal, La Farga, Montserrat Centre o Golmés. En lloc destacat, se situaran els productes catalans amb distintiu de qualitat: denominacions d¿origen protegides (DOP), indicacions geogràfiques protegides (IGP), marca Q, productes artesans. A més, en 15 dels establiments Caprabo, s¿organitzaran degustacions de productes durant els set dies de més afluència de compradors. La col·laboració de PRODECA en aquesta campanya s¿emmarca dins les polítiques del DARP de suport al sector agroalimentari de Catalunya en la promoció i foment de la comercialització.