Nova campanya de promoció de la cirera i de la patata nova de l'Acord del CBPC al llarg de la Cadena Alimentària de Catalunya
L’objectiu d’aquestes campanyes és informar el consumidor i posar en valor les qualitats d’aquests productes autòctons i de temporada, i promoure’n la seva millor percepció i el seu consum.
Les cireres són fàcils de menjar i ideals per a petits i grans
Les entitats signants de l’Acord del Codi de Bones Pràctiques Comercials al llarg de la Cadena Alimentària a Catalunya (CBPC) han iniciat una nova campanya per a la promoció de la cirera i de la patata nova.
L’objectiu d’aquestes campanyes és informar el consumidor i posar en valor les qualitats d’aquests productes autòctons i de temporada, i promoure’n la seva millor percepció i el seu consum.
Per això, s’han publicat dos cartells que informen de les propietats d’aquests productes. Les cireres són fàcils de menjar i ideals per a petits i grans. Les fruites són riques en vitamines i minerals, que els donen propietats antioxidants i vitalitzants. Les patates noves són acabades de collir, molt nutritives i de textura suau.
L’Acord del CBPC va néixer el 29 de juliol de 2011. Es tracta d’una iniciativa de la qual el Departament n’és el precursor i en coordina les reunions. És d’adhesió voluntària i hi participen tots els agents de la cadena alimentària: producció, indústria, i distribució agroalimentària. Entre els seus objectius hi ha el de la millora de les relacions entre els diferents tipus d’operadors, al llarg de tota la cadena de valor. També vol millorar la informació que reben els consumidors, la traçabilitat, i valorar els productes agroalimentaris de qualitat, d’una major seguretat alimentària, més sostenibles i més respectuosos amb el medi ambient i el benestar animal.
Al web del DARP es pot trobar informació del CBPC, i també dels diferents cartells de productes de temporada publicats pel CBPC.
Font: DARP