INNOVACIÓ | 04/05/2015  RuralCat

Vídeos de la SECPhO sobre tecnologies fotòniques aplicades al sector agroalimentari

El Southern European Cluster in Photonics & Optics ens ofereix aquests vídeos sobre sensors, monitorització en línia de paràmetres de qualitat, noves tecnologies d'imatge, fonts de llum sintonitzables per a horticultura de precisió i les oportunitats del programa HORITZON2020.

Una de les imatges de la conferència sobre monitorització en línia de paràmetres de qualitat amb sensors òptics per a empreses d'alimentació

Una de les imatges de la conferència sobre monitorització en línia de paràmetres de qualitat amb sensors òptics per a empreses d'alimentació

Les tecnologies òptiques i fotòniques estan aportant gran quantitat de noves aplicacions tant per a l'agricultura com per a tota la cadena de valor del sector alimentari. Des de tècniques de detecció de substàncies en concentracions molt petites o dispositius per determinar el grau de maduració de la fruita, al control de de la llum en l'horticultura, de toxines en aliments o de la qualitat del aigua.

SECPhO (Southern European Cluster in Photonics & Optics) és un clúster que agrupa empreses, centres tecnològics i grups d'investigació en el sector de l'òptica i la fotònica. SECPhO ha realitzat una sèrie de conferències sobre les últimes tendències del sector utilitzant eines de webinar que permeten als assistents seguir les ponències sense moure’s de l'oficina.

Un dels temes estrella d’aquestes conferències ha estat el sector agroalimentari. A continuació us oferim l'accés als vídeos de la introducció i les cinc ponències:

 

 

Informació relacionada