CONSUM | 16/02/2003  Ruralcat

ACTEL distribuirà fruita fresca pelada

La secció de fruita d¿ACTEL presenta la setmana vinent a Barcelona i Madrid el seu projecte de distribució de fruita fresca ja pelada. La innovadora iniciativa, que pretén afavorir el consum de fruita proporcionant màxima comoditat al consumidor, començarà amb les varietats de pomes golden i de peres conferència.

El Grup ACTEL presentarà els propers dimarts 25 i dijous 27 de febrer a Barcelona i Madrid, respectivament, el seu projecte de distribució de fruita fresca pelada. Es tracta d¿una proposta innovadora tant a Espanya com a Europa, doncs fins ara la fruita envasada que es distribuïa venia conservada en almívar, segons ACTEL Cal apuntar però que altres empreses com Mercadona expenen en els seus establiments fruita pelada i tallada, en les zones de refrigerats, amb una data de caducitat de cinc dies. La Secció de Fruita d¿ACTEL, que agrupa a 32 cooperatives de Lleida i Osca amb uns 1.500 productors, pretén fomentar el consumo de fruita fent més fàcil el seu transport i evitant la incomoditat que pot suposar haver de pelar les peces en determinats moments i llocs, segons afirma en un comunicat. En principi, només es començaran a comercialitzar la poma golden i la pera de la varietat conferència, que aniran envasades en paquets de 150 grams.

Informació relacionada

El més llegit

L’Oficina de l’Oli publica els primers perfils sensorials d’olis d’aquest any

Jornades tècniques de l’11 al 17 de novembre

El Govern aprova ajuts a promoure l’activitat econòmica a les zones rurals