EMPRESES | 13/02/2003  Ruralcat

Borges constitueix una filial a França

El Grup Borges ha creat, conjuntament amb diferents socis locals, una nova societat a França, Catering Distributions Services (CDS), amb l'objectiu convertir-se en el tercer operador d'olis i fruits secs d'aquest mercat en l¿anomenat canal horeca (hostaleria, restauració i cafeteries), en menys de tres anys.

En un comunicat, la companyia catalana ha informat que per a cobrir el futur increment de la demanda a França ha decidit ampliar la fàbrica d'Olis Borges Pont a Tàrrega (Lleida). Borges ha explicat que la potenciació del mercat francès s'emmarca en el seu pla estratègic d'acceleració del seu desenvolupament internacional, que ja representa més del 50 per cent dels seus ingressos. L¿empresa ha detallat que la iniciativa de desenvolupament del canal horeca francès és un dels pilars per a convertir a França en un dels mercats clau de la companyia, acció que es completarà amb el desenvolupament de la marca "Borges", que ja és capdavantera en oli d'oliva envasat de les marques importades d'Espanya en la gran distribució. En el comunicat afegeix que per a convertir-se en menys de tres anys en el tercer operador d'oli d'oliva en el canal d'alimentació moderna, ha establert un pla estratègic que implica el desenvolupament d'una xarxa comercial forta i nacional, avui ja operativa, que cobreix els principals punts de venda i inversió en publicitat. Grup Borges ha subratllat que actualment és un dels principals operadors de marques de la distribució a França, tant en olis com en fruits secs, comercialitzant més de 18.000 tones de producte en hipermercats i supermercats, incloent el volum amb marca Borges.

Informació relacionada

El més llegit

L’Oficina de l’Oli publica els primers perfils sensorials d’olis d’aquest any

Jornades tècniques de l’11 al 17 de novembre

El Govern aprova ajuts a promoure l’activitat econòmica a les zones rurals