ACORD | 02/02/2003  Ruralcat

Mercabarna i ¿Club 5 al dia¿ unifiquen la promoció hortofrutícola

El Mercat Central de Proveïments de Barcelona (Mercabarna), l'Associació Gremial d'Empresaris Majoristes de Fruites i Hortalisses de Barcelona i Província (AGEM) i l'Associació "Club 5 al Dia" promocionaran de forma conjunta el consum hortofrutícola.

En un comunicat de l'Associació per a la promoció de fruites i hortalisses 'Club 5 al dia' es detalla que aquesta campanya es realitzarà amb el lema "Fruites i hortalisses: 5 al dia! Bo per a la salut" i que fins la data es feia de forma separada. Amb aquest acord aquestes entitats busquen una major repercussió i efectivitat d'aquesta campanya, que tracta d'informar sobre les aportacions de les fruites i hortalisses en una dieta sana. Després de la signatura de l'acord, Mercabarna s'incorpora a la Junta Directiva de l'Associació i presidirà la Comissió d'Educació creada a aquest efecte de proposar estratègies educatives a la societat amb el propòsit de crear hàbits de consum saludables entre la població espanyola. El comunicat recorda que Mercabarna i AGEM van engegar fa alguns anys un programa de formació per als nens catalans que es porta a terme totes les setmanes amb visites programades dels col·legis al mercat majorista, on visiten els llocs, aprenen les qualitats de les fruites i hortalisses i les tasten.

Informació relacionada

El més llegit

L’Oficina de l’Oli publica els primers perfils sensorials d’olis d’aquest any

Jornades tècniques de l’11 al 17 de novembre

El Govern aprova ajuts a promoure l’activitat econòmica a les zones rurals