ACORD | 02/02/2003  Ruralcat

Mercabarna i ¿Club 5 al dia¿ unifiquen la promoció hortofrutícola

El Mercat Central de Proveïments de Barcelona (Mercabarna), l'Associació Gremial d'Empresaris Majoristes de Fruites i Hortalisses de Barcelona i Província (AGEM) i l'Associació "Club 5 al Dia" promocionaran de forma conjunta el consum hortofrutícola.

En un comunicat de l'Associació per a la promoció de fruites i hortalisses 'Club 5 al dia' es detalla que aquesta campanya es realitzarà amb el lema "Fruites i hortalisses: 5 al dia! Bo per a la salut" i que fins la data es feia de forma separada. Amb aquest acord aquestes entitats busquen una major repercussió i efectivitat d'aquesta campanya, que tracta d'informar sobre les aportacions de les fruites i hortalisses en una dieta sana. Després de la signatura de l'acord, Mercabarna s'incorpora a la Junta Directiva de l'Associació i presidirà la Comissió d'Educació creada a aquest efecte de proposar estratègies educatives a la societat amb el propòsit de crear hàbits de consum saludables entre la població espanyola. El comunicat recorda que Mercabarna i AGEM van engegar fa alguns anys un programa de formació per als nens catalans que es porta a terme totes les setmanes amb visites programades dels col·legis al mercat majorista, on visiten els llocs, aprenen les qualitats de les fruites i hortalisses i les tasten.

Informació relacionada

El més llegit

La Comissió Europea publica el seu pla per impulsar la producció ecològica

El projecte POCTEFA Tr3s local ha engegat una trentena d’iniciatives de suport als productors de Venda de proximitat

El DARP estableix els períodes hàbils de caça i vedes especials per a la temporada 2021-2021 a tot Catalunya