Nova campanya de promoció del préssec i de la nectarina de l'Acord del Codi de Bones pràctiques Comercials al llarg de la Cadena Alimentària de Catalunya
L’objectiu d’aquestes campanyes és el d’informar el consumidor i posar en valor les qualitats d’aquests productes autòctons i de temporada.
Les entitats signants de l’Acord del Codi de Bones Pràctiques Comercials al llarg de la Cadena Alimentària a Catalunya (CBPC), han iniciat una nova campanya per a la promoció del préssec i de la nectarina.
L’objectiu d’aquestes campanyes és el d’informar el consumidor i posar en valor les qualitats d’aquests productes autòctons i de temporada, i promoure la seva millor percepció i el seu consum. Per això, el cartell informa de les propietats d’aquests productes: els préssecs i les nectarines són fruites dolces, sucoses i amb un punt d’acidesa. Són regals de l’estiu. També recalca alguns dels seus beneficis, explicant que són riques en vitamines i minerals, que els donen propietats antioxidants i revitalitzants.
L’Acord del CBPC va néixer el 29 de juliol de 2011. Es tracta d’una iniciativa de la qual el Departament D’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural n’és el precursor i en coordina les reunions. És d’adhesió voluntària i hi participen tots els agents de la cadena alimentària: producció, indústria, i distribució agroalimentària. Entre els seus objectius hi ha el de la millora de les relacions entre els diferents tipus d’operadors, al llarg de tota la cadena de valor. També vol millorar la informació que reben els consumidors, la traçabilitat, i valorar els productes agroalimentaris de qualitat, d’una major seguretat alimentària, més sostenibles i més respectuosos amb el medi ambient i el benestar animal.
Al web del DACC es pot trobar informació del CBPC, i també dels diferents cartells de productes de temporada publicats pel CBPC.
Font: DACC