Xarxa-i.CAT Activitats Demostratives - Cercador Títol

Cercador Activitats Demostratives

Ruta de navegació

ActivitatsDemostracio

Cercador de Activitats Demostratives

Agricultura
Ramaderia
Indústries transformadores i alimentació
Energia, reg i medi ambient
Forestal, medi rural i marítim
Gestió de l'empresa agrària i de la producció

Accions demostratives i divulgatives de la tecnologia dron per al seguiment de la salut dels boscos.

Data: 2018

Sector: Medi natural i biodiversitat

Transferència tecnològica de monitorització de fauna salvatge utilitzant tecnologia dron.

Data: 2018

Sector: Medi natural i biodiversitat

Demostració d'innovació en equipaments i maquinària per al processat de plantes aromàtiques i medicinals.

Data: 2018

Sector: Plantes aromàtiques, medicinals i condimentàries

El sistema “Cocoon”: ecotecnologia al servei de la restauració ecològica i l’agricultura a la conca mediterrània.

Data: 2018

Sector: Gestió del sòl i fertilització

Millora de l’empelt amb pi pinyer mitjançant la tecnologia Plant Nanohealing (PNH).

Data: 2018

Sector: Forestal

Analítica avançada en granges de porcs.

Data: 2018

Sector: Porcí

QUALI-SÒL. Millora de la qualitat del sòl amb l´aplicació de dejeccions ramaderes.

Data: 2018

Sector: Gestió del sòl i fertilització

Innovacions en el maneig del cultiu ecològic del tomàquet de Penjar: combinant pràctiques tradicionals i modernes per un menor impacte ambiental.

Data: 2018

Sector: Horticultura

Gestió eficient del cultiu del calçot: optimització dels recursos i millora del rendiment.

Data: 2018

Sector: Horticultura

Minimització de les pèrdues per malalties fúngiques de la fusta de la vinya.

Data: 2018

Sector: Vitivinicultura

Alternatives a l'ús de coure coma fungicida contra el mildiu en viticultura ecològica.

Data: 2018

Sector: Vitivinicultura

Control i eliminació del defecte Brettanomyces bruxellensis i del caràcter fenolat del vi negre.

Data: 2018

Sector: Vitivinicultura

Demostració de la viabilitat i de l’eficiència de l’osmosi inversa vibrant pel tractament de purins, obtenció de concentrats rics en nutrients i aigua depurada d’elevada qualitat. Valoració dels concentrats com a fertilitzants líquids i avaluació de la possible reutilització d'aigua neta.

Data: 2018

Sector: Gestió del sòl i fertilització

Demostració de l'eficiència del concentrador de nutrients i viabilitat d’aplicació en granges porcines de mares i d’engreix per tal de reduir els costos i millorar la gestió de les dejeccions ramaderes.

Data: 2018

Sector: Porcí

Demostració de les eines informàtica INNOLACT-Tool i modeLiCA per a l’avaluació de la sostenibilitat ambiental i econòmica del sector lleter. Eco-etiquetatge i estratègies de màrqueting ambiental.

Data: 2018

Sector: Boví de llet

Demostració de la capacitat d’eliminació d’antibiòtics en tecnologies de tractament de purins. Elaboració d’una guia tècnica per l’assessorament del sector ramader.

Data: 2018

Sector: Gestió del sòl i fertilització

Millora de l’aplicabilitat de llevats autòctons com a eina per a la tipificació de producte.

Data: 2018

Sector: Vitivinicultura

Introducció de noves espècies de llevat per a millorar la qualitat dels vins en un escenari de canvi climàtic.

Data: 2018

Sector: Vitivinicultura

Introducció de diferents estratègies de maneig de la vegetació en vinya, per millorar factors qualitatius de la maduració i qualitat del most.

Data: 2018

Sector: Vitivinicultura

Difusió del perfil sensorial del suro i la seva aplicació en la indústria elaboradora de taps i vitivinícola.

Data: 2018

Sector: Forestal

Sense resultats