OLI VERGE

Programa DARP-IRTA de millora de la qualitat dels olis d'oliva verges de Catalunya
Programa DARP-IRTA de millora de la qualitat dels olis d'oliva verges de Catalunya
El Laboratori Agroalimentari ha participat en la conferència final del projecte europeu OLEUM
La conferència va tenir lloc els dies 17 i 18 de febrer en format online, on es van presentar els resultats finals del projecte OLEUM, que té com objectiu garantir i millor la qualitat i l'autenticitat de l'oli d'oliva. El LAC ha participat en la fase de validació de nous mètodes analítics.
El Laboratori Agroalimentari participa en el projecte ‘Oleum Project’
El Laboratori Agroalimentari ha participat en el projecte “Oleum Project” dins del Programa europeu Horizon 2020 “Seguretat alimentària, agricultura i silvicultura sostenibles, aigües marines, marítimes i continentals, i investigació en bioeconomia” amb el tema“ autenticació de l’oli d’oliva”.
Oli al límit. Amb una morterada de varietats autòctones, les oliveres del Pallars fan un oli de muntanya picant, amarg i especialment saludable
Desenvolupen un model que prediu l'impacte del canvi climàtic sobre l'olivar andalús | Mercacei
Catalan Producers Emphasize History and Sustainability in Tourism Initiative
Ha sortit la nova newsletter del projecte PRIMA-SUSTAINOLIVE sobre economia circular en olivera
En marxa la nova unitat mòbil d’anàlisis ràpida per les almàsseres de l’IRTA
El canvi climàtic amenaça a l'olivera i a l'oli tal com els coneixem fins ara